Контрольні роботи

Готуємося до контрольної з математики

Завдання для підготовки до контрольної роботи №6

1. Задача.
На дослідній ділянці юннати виростили 36 гладіолусів, а хризантем — у 4 рази менше. Скільки квітів виростили юннати на ділянці?
2. Обчислити.
29 + 35: 5                                     40:5:4
30:5+16:2                                    56-30:5
3- 6:2                                            36:4 + 24
(16+ 16): 4                                  (49-22): З
3. Знайти значення виразу а + а ∙ 9, якщо а = 4.
4. Побудувати квадрат зі стороною 4 см і знайти його периметр.


Завдання для підготовки до контрольної роботи №5

1. Математичний диктант (для обох варіантів). Знайти:
•   добуток чисел 3 і 8;
•   суму чисел 2 і 9;
•   різницю чисел 14 і 2;
•   частку чисел 18 і 2.
2. Задача.
Тато зібрав 2 кошики яблук, по 9 кг кожний, і 5 кг груш. Скільки всього кілограмів фруктів зібрав тато?
3. Обчислити.
∙ 8 + 9                              3 ∙ 4+ 28                       (5 + 7): 2
∙ 7-6                                 64 - 3∙ 9                       (7 + 9): 2

4. Знайти периметр прямокутника, довжина якого 7 см, а ширина 3 см.



Завдання для підготовки до підсумкової контрольної роботи за І семестр

Розв’яжи задачі
1.Діти збирали лісові горішки. Іванко зірвав 27 горіхів, Тетянка – 26 горішків. А Петрик зірвав на 13 горішків менше, ніж Іванко і Тетянка разом. Скільки горішків зірвав Петрик?

2.Мама купила 27 мандаринів. Дочка з’їла 5 мандаринів , а син – 4 мандарина. Скільки мандаринів залишилось?
3.У трьох коробках 95 цукерок. У першій коробці 36 цукерок, у другій – 43. Скільки цукерок у третій коробці?
4. У мішку було 56 кг картоплі. На сніданок витратили 13 кг, а на обід – 25 кг. Скільки кілограмів картоплі залишилося?
5. У першому вагоні їхало 26 чоловік, а в другому 35. Із другого вагона вийшло16 чоловік. Скільки чоловік стало в обох вагонах?
Обчисли

27 + 42                50 – 6
64 – 30                19 + 6
43 + 55                 70 – 7
39 – 20                 15 + 9
70 – 3                  80 – 34
72 + 8                  23 + 37
34 – 9                  57 + 18
26 + 8                  43 – 17
60 + 4                  56 – 9
49 – 40                 51 – ( 10 – 6 )
50 – 1                   80 – 50 – 10
34 + 23                 58 – 14 + 2
60 + 4                  80 – 1 – 9
77 – 18                18 + 30 + 5
89 – 80                66 – 6 + 10
69 + 13                90 – 60 – 20
75 – 5 6               90 – (60 – 20)

35 + 4                   49 – 4                                                      
Накресли прямокутник довжина якого 8 см, а ширина 3 см. Обчисли його периметр.
Накресли прямокутник довжина якого 8 см, а ширина на 3 см менша. Обчисли його периметр.
Накресли прямокутник  довжина якого на 4 см більша від ширини. Обчисли його периметр.


 х  +  15 = 34         х – 23 = 47      60 – х = 38


Контрольна робота №3
1. Знайти значення виразів.
7 0 -3      8 1 -2 4            26 + 8        4 3 -1 7           57 + 18
72 + 8     23 + 37           86 – 30       9 0 -6 0           3 4 -9
2. Розв’язати задачу.
З першого вулика взяли 27 кг меду, із другого — на 6 кг більше, ніж з першого,
а з третього — на 12 кг менше, ніж з другого. Скільки меду взяли з третього
вулика?
3. Розв’язати  рівняння

х+ 12 =47     64 – х = 20




КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2

1. Знайти значення виразів.
(9+ 4)+ 21            
 13+ (7+ 5)           
52+ (13-9)          
2 7 - ( 7 + 5)        

2. Розв’язати задачу.
Тато зловив 9 рибин, а син —5. Мама зварила юшку з 6 рибин. Яка кількість
рибин залишилася?

3. Побудувати прямокутник зі сторонами 6 см і 3 см. Знайти його периметр.

4. Додаткове завдання.
Накреслити два такі відрізки, щоб один із них був на 5 см довший, ніж
інший. Позначити їх буквами.

Шкала оцінювання контрольної роботи
1 з.— 4 бали: по 1 балу за вираз.
2 з.— 3,5 бали: 1 бал за хід розв’язання;
2 бали за правильність обчислень (по 1 балу за дію);
0,5 бала за пояснення.
3 з.2,5 бали: 1,5 бали за побудову фігури;
1 бал за правильність обчислення периметра.
Додаткове завдання2 бали.
(Всього 12 балів)

Контрольна робота з української мови  (листопад)

-Повторити випадки, коли букви я,ю, є, позначають два звуки.
- Потренуватися будувати звуко-буквенні моделі слів.
- Повторити словникові слова, що знаходяться на форзаці підручника.
- Потренуватися визначати межі речень (початок і кінець речень). Вчитися  складати речення із набору слів.  
 
Орієнтовні запитання до контрольної з природознавства №1
ВПЛИВ СОНЦЯ НА ПРИРОДУ І ПОГОДУ НА ЗЕМЛІ
1. Як називається модель Землі?
2. Від чого залежить довжина тіні?
3. Що таке горизонт?
4. Що відбувається, коли Земля крутиться навколо своєї осі?
5. Як називається прилад для вимірювання температури.
6. Які властивості має вода?
7.     Які властивості має повітря?
8.     Скільки місяців у році?
9.     Які три стани має вода?

Немає коментарів:

Дописати коментар